Någon som vågar svara ärligt? Länkar dom som svarar! :)


Kommentarer
Postat av: Camillamon

Hejsan :) Intressant blogg det här, hehe! Hittade den på BDB.. Fast ja, rätt tråkig design men förstår att du inte vill lägga pengar på nått som du inte vet ifall det blir lyckat, mendet går faktiskt att fixa bättre design själv utan att betala massa pengar :)

Iaf, när jag ändå är här och skriver så kan jag ju svara på frågorna.

Jag har haft sex med 7 st. Blev av med oskulden strax innan jag fyllde 20 och jag är en av dem som slarvar väldigt mkt med kondom.. Men går på minipiller så det e ju lite lugnt, men man kan ändå få könssjukdomar, jag vet..

Får ta och följa din blogg lite :) den verkar ju intressant!!

2010-03-03 @ 14:25:18
URL: http://camillamon.blogg.se/
Postat av: hulda

10 stycken tror jag att det är, kan va nån till..

oftast inte då jag har p-stav, bara när de e nya innan man kilar stadigt med dom eller va an ska säga..

jag var nån stans mellan 15-16 om jag inte minns helt fel :P kul ide på blogg btw ;)

2010-03-03 @ 18:16:39
Postat av: ebba

Har haft sex med 7 pers och blev av med oskulden när jag just hade fyllt 17 :) och jag använder väl inte kondom så ofta som man borde! :O)

2010-03-08 @ 11:54:37
URL: http://ebhaaaa.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här!♥:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail-adress? (visas inte!)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0