Sverige har mycket att lära ...

Hejsan, jag är en anonym kvinna som bor någonstans i avlånga Sverige, i en lägenhet och lever mitt liv som jag vill.
Har ett stort intresse i ämnena sex och kärlek, och så varför inte starta en blogg om detta? Tänkte jag när jag la i badet och tog lite på mig själv.
Jag kommer aldrig använda ordet "samlag" i denna bloggen (förutom nu då!) för jag är inte det minsta "fin i kanten", nej nej, här använder jag ord som knulla, pulla, runka och sådant smaskigt.
Angående designen, så kommer jag fixa en mycket mycket bättre om bloggen får bra respons, annars känns det mycket onödigt att kasta bort pengar på en bra design.
Min mail adress är [email protected] (med ETT x!)

Kommentarer

♥Lämna din kommentar här!♥:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail-adress? (visas inte!)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0